Reklamace a vrácení zboží

Vrácení a reklamace

Víme, že někdy potřebujete výrobek vrátit nebo reklamovat. Ať už vám výrobek nevyhovuje nebo se porouchal, rádi vám pomůžeme.


Adresa pro zaslání reklamace:

2Burned EU s.r.o.
č.p. 67, 751 23 Dolní Újezd

Na této adrese není možné vrátit zboží osobně.


1.Nový výrobek mi nevyhovuje

Neodpovídá zboží v balíčku vašim představám? U nás máte od převzetí dokonce 2 měsíce na vrácení bez udání důvodu, stačí jej vrátit nepoužité v originálním obalu.

2.Zásilka mi nepřišla kompletní
Mrzí nás, že vám zásilka přišla nekompletní.
Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

3. Výrobek přestal fungovat
Snažíme se pro vás nakupovat kvalitní výrobky od ověřených dodavatelů. Pokud se přesto stane, že výrobek přestane fungovat, zajistíme vám rychlou opravu, výměnu výrobku nebo vám vrátíme peníze.

4.Výrobek mi přišel poškozený
Pokud je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, informujte, prosím, co nejdříve buď přepravce, (viz. info u dopravců) nebo naši společnost. Pokud je to možné, kontaktujte nás okamžitě po zjištění problému, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci. Pokud je zboží poškozeno nebo došlo ke ztrátě balíčku a využili jste naši službu Pojištění balíčku, kontaktujte naši zákaznickou linku a my vám obratem pošleme nové zboží.

5.Doručili jste mi jiný výrobek
Přišlo vám jiné zboží než to, které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se vám velmi omlouváme.
Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám byl chybně dodán. Celou situaci prověříme a navrhneme vám řešení.

 


Na které zboží se nevztahuje právo na odstoupení od kupní smlouvy?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy: o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno.

Kdy mi vrátíte peníze?
Peníze za zboží zašleme na váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy. Nebude to však dříve, než dojde k doručení vráceného zboží na výdejnu nebo zpět na naše reklamační oddělení (případně, než prokážete, že vrácené zboží nám již bylo odesláno). Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Co znamená „Odstoupení od kupní smlouvy“ bez udání důvodu?
Pokud jste zboží zakoupil v našem internetovém obchodě jako spotřebitel (nemáte na faktuře uvedeno IČ), máte v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 NOZ právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Tohoto práva můžete využít, pokud vám zboží z nějakého důvodu nevyhovuje nebo neodpovídá vašim představám.

Jaká je možnost a rozsah vyzkoušení zboží?
Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení. Pokud to není vysloveně nutné, nesundávejte ochranné fólie, samolepky a visačky výrobce.

Musím zboží vrátit v nepoškozeném obalu?
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má Vivantis právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Co když se zboží při používání poškodilo?
Výrobek můžete vrátit i pokud je částečně poškozen, v takovém případě však budeme mít právo snížit vrácenou částku o částku představující snížení hodnoty vráceného zboží způsobené jeho poškozením.

Co když vrátím zboží nekompletní, např. bez příslušenství?
Abyste při vrácení zboží dostal zpět celou částku zaplacené kupní ceny, musí být vrácené zboží kompletní, tedy včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud vrátíte zboží bez příslušenství, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.

Jak se počítá lhůta 14 dnů?
Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně). Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je „Odstoupení od smlouvy“ odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Jaké dokumenty je potřeba přiložit?
doporučujeme přiložit také vyplněný formulář pro „Odstoupení od smlouvy“
a kopii dokladu o prodeji, který jste obdrželi v e-mailu s informací o odeslání balíčku.

POSTUP

Vyplňte a vytiskněte si formulář pro „Odstoupení od smlouvy“
Údaje potřebné k vyplnění najdete na dokladu o prodeji.
Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané „Odstoupení od kupní smlouvy“ a doklad o prodeji.
Zboží pošlete na naše reklamační oddělení:
RMA 2Burned EU s.r.o.
č.p. 67, 751 23 Dolní Újezd

Potřebujete poradit?
email: kontakt@fotokoralky.cz